Ten krok, to największa ilość działań w ramach projektu. W przeciągu kilku dni młodzież odwiedziła Międzynarodowe Targi w Poznaniu i uczestniczyła w wystawie „Smaki regionów” – dało im to możliwość poznania strategii, zasad oraz celów takiej wystawy. Uczestnicy projektu dokonali analizy stoisk wystawowych, oceniali elementy reklamowe oraz promocyjne. W trakcie rozmów z wystawcami dowiedzieli się w jaki sposób powstaje strategia na targi, jaki cel zamierzają osiągnąć uczestnicy i jakie są efekty takich działań.
Zwiedzając zabytki Wielkopolski oraz Ziemi Pałuckiej, młodzież zgłębiała także zasady promocji i reklamy placówek kultury. Dzięki uprzejmości pracowników działów marketingu udało się nam zgłębić ten obszar działań. Okazało się, że to nie lada wyzwanie zachęcić ludzi do zwiedzania i oglądania zabytków przeszłości. W dobie różnego rodzaju mediów, możliwości interaktywnych, niejedno muzeum musi bardzo intensywnie pracować nad atrakcyjnością swojej oferty.
W tym miejscu, szczególnie chcielibyśmy podziękować pracownikom Muzeum Początków Państwa Polskiego, oddział na Lednicy, za zorganizowanie dla nas zajęć dotyczących marketingu. BARDZO, BARDZO DZIĘKUJEMY!! Wskazówki, jakie tam uzyskaliśmy, postaramy się wykorzystać. 🙂
Mając doświadczenie z „drugiej odsłony” projektu, uczestnicy mieli możliwość porównania działań reklamowych znanych z Galerii Bałtyckiej do występujących w Starym Browarze, czyli jednej z największych galerii Poznania. Uderzyła nas specyficzna sceneria galerii, jej wielotorowość działań. Tu handel i gastronomia przeplatają się ze sztuką i kulturą. Ten obiekt, to źródło wielu inspiracji i pomysł.
Bardzo dziękujemy naszym sponsorom: Przedsiębiorstwu Turystyczno – Usługowo – Produkcyjnemu „Koszałkowo” pana Ireneusza Koszałki oraz panu Andrzejowi Winczewskiemu za okazane nam wsparcie, dzięki któremu mogliśmy realizować zadania projektowe w całej, trzydziestoosobowej grupie